Subject: Otepää talveralli uus kuupäev 22.02.2025
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 00:13:55 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

1. veebruaril toimuma pidanud Terminal autoralli Eesti meistrivõistluste 
teine etapp, Otepää Talveralli on sulailma ja kehvade talveolude tõttu edasi 
lükatud 22. veebruarile.

Palun uuendada meie ürituse luba.

--
Lugupidamisega,

Marko Koosa

+3725202695

S.M.A. Racing MTÜ

Kuupäeval teisipäev, 07. jaanuar 2025 at 22:38, kirjutas PÄA Lõuna 
<[email-masked]>:

Tere

Täname Teid pöördumise eest!

Tegemist on automaatvastusega, millega kinnitame Teie kirja kättesaamist 
Päästeameti e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Teatame, et Teie kirja ja sellele lisatud 
manuseid ei ole veel kontrollitud.

Saabunud kirju loetakse vaid esmaspäevast neljapäevani kell 8:15 kuni 17:00 
ja reedel 8:15 kuni 15:45.

Kui saadetud pöördumine on:

*       teabenõue, infopäring - vastame esimesel võimalusel, kuid mitte 
hiljem kui 5 tööpäeva jooksul;

*       kiri, selgitustaotlus, päring andmete väljastamiseks - vastame 
esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul;

*       vaie – vaatame läbi ja teeme otsuse 10 kalendripäeva jooksul;

*       enesekontrolli tuleohutusaruanne – vaatame aruande läbi ja küsimuste 
tekkimisel võtame Teiega ühendust. Kui küsimusi ei teki, siis Teiega 
ühendust ei võeta.

Kui vajate appi politseid, kiirabi või päästet helistage hädaabinumbril 112. 
Väljaspool Eestit valige +372 600 0112.

Благодарим Вас за обращение в Спасательный департамент. Мы читаем письма, 
присланные на нашу общую электронную почту louna 
<mailto:[email-masked]> @paasteamet.ee, только с понедельника по 
четверг с 8:15 до 17.00, в пятницу с 8:15 до 15:45.

Если Вам нужна помощь полиции, скорой помощи или службы спасения, позвоните 
по номеру экстренной помощи 112. За пределами Эстонии наберите +372 600 
0112.

Parimate soovidega

Päästeameti Lõuna päästekeskus

Telefon +372 628 2000

www.paasteamet.ee

Kriisiks peab valmis olema igaüks. Loe kriisiks valmistumise ja kriisis 
hakkama saamise kohta infot veebilehelt: www.olevalmis.ee 
<http://www.olevalmis.ee> .